Eplekake

God morgen fine lesere!  Nå ligger jeg i sengen min og spiser en sinnsyk eplekake fra Solbrød. Jeg har lovet meg selv i flere uker at “på lørdag kjøper jeg den” men så har det aldri blitt noe av. Men i går etter jeg spiste på Dolly DImples med pappa, Aaron og Tobias, var pappa en engel og kjøpte den til meg uten at jeg spurte engang <3 <3 <3 Så nå skal jeg tillate meg selv og ligge i joggis i sengen hele dagen og spise usunt siden jeg egentlig aldri ellers har samvittighet til det. Det blir trening i kveld med Birgitte da, men det er lenge til så først skal jeg bare slappe skikkelig av.

Som vanlig blir det en oppsummering av helgen denne søndagen også. Helgen har vært ganske rolig. På fredag var jo jeg på dobbeldate med Tobias, Miguel og Karoline og så Annabelle på kino. Jeg tror hele Bergen må ha sett den filmen i helgen. Kinoen var stappfull av folk fra alle bydeler og masse kjentfolk. Filmen var helt grei. Syns The Conjuring var bedre egentlig men det var i hvertfall en koselig kveld!

Har dere sett Annabelle? Hva syns dere om den?

Forresten, jeg prøver fortsatt å få solgt resten av klærne mine på salgsbloggen. Så ta dere en tur innom og se om det er noe som faller i smak! Leaduvetsalg.blogg.no

10 kommentarer
    1. hva heter appen eller redigeringsprogrammet du bruker for å lage sånne kattefjes?

    2. Nei, jeg har ikke sett den, og er nok ikke en film jeg har lyst til å se heller. Skrekkfilmer og slikt er absolutt ikke min greie, tåler ikke slikt jeg x)

    3. Jeg skal se Annabelle 1.nov, jeg gleder meg sykt mye! 😀
      Veldig fin outfit btw 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg