IQ-test failed

Hei! I gårkveld feiret vi bursdagen til Kenna, noe som var utrolig kjekt! Jeg nevnte i forrige innlegg at vi skulle kle oss ut etter forbokstaven vår og det var faktisk ingen som klarte å gjette hva jeg skulle være. Jeg var en av fire som stilte opp i fotballdrakt, haha orginalt. For meg ble det da selvsagt en liverpooldrakt som skulle fortelle at jeg var en liverpoolfan. I tillegg til konkuranse om det beste anntrekket, hadde vi også en iq-test som jeg ikke akkurat nailet for å si det sånn. Hahhah, det er faktisk litt flaut å fortelle, men den gikk da ut på at vi skulle ligge oss under dynen midt i stuen og deretter fikk vi beskjed om å ta oss av det største vi hadde på oss. Jeg begynte med å ta av t-skjorten, så sokkene, så bh-en helt til jeg tenkte hva i alle dager som var poenget! I en sinnsyk forvirring satt jeg meg opp og skjønte ganske lite helt til jeg innså at det var jo selvfølgelig dynen som skulle gått av først. Ble mye latter ettersom jeg var den som uten tvil tapte hele leken ved å ta av mest plagg, hahah huff.

Ellers spiste vi god mat, snop pluss at det ble mye prating og latter med venner jeg nesten bare ser på fest. Vi har jo alltid hundre ting å snakke og mimre om. I tillegg ble jeg kjent med noen nye herlige jenter, så det var en super bursdagsfering med stemning lvl 1000. Fullt hus med musikk og masse glade folk slår aldri feil.


Ida, meg, Ingrid, Birgitte og Luna

Senere ble jeg gjenforent med bae som har vært på Kreta i ferien, så da tilbrakte vi resten av helgen sammen. Vi sovnet vel ikke før i halv-sekstiden i gårnatt, så det sier litt om hvor digg det var å sees igjen ♥

Nå tviler jeg på at jeg får sove med tanke på at vi våknet halv tolv i dag men jeg får prøve siden det er skole i morgen. Nattinatt allesammen ♥ Har dere gjort noe gøy i høstferien?

6 kommentarer
    1. Høres ut som en hyggelig kveld. Hahah, tror jeg også hadde misforstått en slik iQ test, huff xD
      I høstferien har jeg hatt besøk av kusinene mine fra Lofoten, stått på skøyter, filmet til en musikkvideo parodi, og ellers bare slappet av ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg