Tonight

God morgen! I dag tenker jeg å chille, ta litt sol kanskje og stelle meg før jeg skal i en bursdag i kveld. Kenna hadde bursdag i går, og skal feire i dag med en temafest. Det er sånn at vi må kle oss ut som noe som forbokstaven vår begynner på, sykt gøy! I mitt tilfelle blir det L, så da kan jo dere prøve å gjette dere frem til hva jeg skal være i kveld. Dere får nok se det på bilder etterhvert men creds til de som klarer å gjette riktig! Ellers i dag kommer loverboy hjem, så da treffer jeg han etter bursdagen så drar vi hjem til meg og sover. Åå gleder meg masse til i kveld kjenner jeg! Tror nok dette blir en bra lørdag.

Ellers har jeg oppdatert salgsbloggen, så nå har dere mye flere klær å velge mellom. Ta dere en titt innom leaduvetsalg.blogg.no og se om dere finner noe dere liker!

15 kommentarer

Siste innlegg