Kveldskos

Heisann, alle! Nå var det utrolig godt å være tilbake i sengen sin å slappe av litt. I går var det full rulle med både trafikalt og byn med Roba før vi dro hjem til henne og hadde en koselig overnatting. Vi (eller Roba) smeltet sjokolade og kuttet opp jordbær og banan mens jeg satt med Jad, broren som også er en god venn av meg, og gamet Counter Strike. Etterhvert bevegde Roba og jeg oss innpå rommet, spiste og så på film. Anbefaler alle å se We’re The Millers. Dønn den morsomste filmen jeg har sett på veldig, veldig lenge! Har dere sett den?

Nå har det blitt veldig mange iPhonebilder på bloggen i det siste. Beklager for det, men det er vel bedre enn ingenting. Er ikke så ofte jeg husker å ha med kamraet når jeg bare skal være med venner, skjønner dere. Men på en annen side kommer dere på en måte tettere innpå livet mitt og det blir litt mer personlig blogging. Eller hva syns dere om at jeg poster iPhonebilder? Trenger tilbakemelding. Men jeg har i hvertfall mekket noen outfitbilder som vil bli postet senere i kveld, da tatt med ordentlig kamra 🙂

Nå skal jeg snart på en time med spinning før jeg kommer meg hjem igjen, dusjer, bytter sengetøy og lager en smoothie eller noe. Åå gleder meg!

7 kommentarer
    1. Åh jeg elsker den filmen! Den er helt rå <3
      Synes du har en fin kombinasjon av mobilbilder og bilder med speilrefleksen! 🙂

    2. Hej Leandra 🙂
      Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.
      Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.
      Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter
      Ha en bra dag! 😉
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg