Last night

Hei! I går var bursdagsfeiringen til Sonja og Thea og jeg koste meg kjempe masse! Det tror jeg de aller fleste gjorde. Utrolig herlig å se igjen venner jeg ikke ser så ofte og ikke har sett på lenge. Er jo så mange som har begynt på skoler langt vekke osv, så det var gøy at såpass mange var samlet + møte nye hyggelige folk ♥ Før Matias og jeg tok turen hjemover, var vi rett innom Luna og koste med den nye valpen hennes, verdens søteste lille Nika. Så ja, det var alt i alt en super bursdagsfeiring.

I dag var jeg først på trafikalt med Solfrid og resten av dagen var vi masse folk hos Magnus, men det kan jeg blogge om i morgen. Nå sitter jeg med hårkur i håret, joggis og null sminke klar for en kveld med noen episoder av Prison Break. Ingen bombe, hahhah vi snakkes i morgen, puser. Nattinatt.


Kunne lett gått sånn resten av kvelden men tror ikke Fabian var så komfortabel, HAHA.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg