Lærte aldri klokken jeg

I dag var det opp tidlig for å dra på trafikalt grunnkurs kl. 12 med Solfrid i Knarvik. Og jeg er jo så dum? Solfrid sendte bilde av at bussen min gikk 11.20 og var fremme 11.48. Likevel klarte jeg å stille opp på bussterminalen 11.48 fordi jeg trodde bussen gikk da??? Skjønner ikke hvordan jeg får det til, men jeg failer alltid med klokken. Dere skulle visst hvor yme jeg slet med å lære meg klokken på barneskolen, og jeg har fortsatt vanskelig for å forstå logikken med den. Hahhah det er helt utrolig, må alltid dobbeltskjekke og tenke meg godt om når jeg ser på klokken, og jeg er stortsett alltid for sen til ting fordi jeg ikke klarer å beregne tid. Blir jo helt stresset av meg selv.

Jaja, nå er i hvertfall klokken 4 og klokken 6 får jeg besøk av noen jenter som skal gjøre seg klar her sammen med meg. Vi skal nemlig i bursdag til Thea og Sonja i kveld. Så det tror jeg blir veldig gøy!

Veldig glad så mange av dere ville kjøpe klærne mine på salgsbloggen! Det er komt ut et nytt innlegg nå hvor jeg selger jakkene mine. Dere kan fortsatt kjøpe plaggene som ikke er solgt i det forrige innlegget også 🙂 Link HER.

13 kommentarer

Siste innlegg