Salgsblogg – jeg selger klærne mine

Heihei. Jeg ryddet gjennom skapet mitt i dag og fant ut av at jeg har altfor mye klær. Da gjorde jeg et fornuftig valg og bestemte meg for å selge de plaggene jeg brukte minst. Så da har jeg opprettet en salgsblogg HER, hvor dere kan kjøpe klærne mine! Håper mange går innom og kjøper et par plagg. Da hadde jeg blitt veldig glad! Det kommer flere innlegg med klær, men det første er postet og dere kan begynne å shoppe allerede nå! 

Jakken på bildet over finner dere øverst i innlegget på Leaduvetsalg.blogg.no 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg