Mat, trening og mat

Heihei! Dagen i dag begynte med en kjempe god frokost rett før trening med Birgitte. Tenkte å vise dere kjapt hva jeg lagde. Tok rett og slett bare litt kjøttdeig fra noen middagsrester, la på tre osteskiver og tok skiven i ovnen. Tok den ut når osten hadde smeltet. Det smakte litt pizza, litt taco og litt toast. Perf frokost spør du meg.

Har prestert å pådra meg en ryggskade etter litt for tung vekttrening, så da ble det magedag på Fitness. Treningsprogrammet mitt i dag så noenlunde slik ut: 

♥ Tredemølle 5km/h med 12% stigning i 15min.
♥ 5 x 10 push-ups
♥ 10 x 10 sit-ups 
♥ Tre andre mageøvelser (med og uten apparater)
♥ 15min på elipsemaskin med 7% motstand.
♥ Tøye 


Drikkeflaske fra XXL.

Før jeg gikk, kokte jeg et egg til etter trening slik at jeg slapp å lage det når jeg kom hjem. Tok egget på knekkebrød med majones og salt, også lagde jeg proteinshake utblandet med havredrikk slik at jeg fikk protein til musklene rett etter økten.

Så nå er jeg sliten, god og mett og skal gjøre litt lekser før jeg slapper av med Prison Break. Tror dette blir en rolig lørdag, men det går helt fint for jeg er sykt keen på å bare slappe av i kveld, men vi får se. Hva er deres planer for lørdagen?

9 kommentarer
    1. Altså, hvis dette var alt du spiste til frokost og lunsj så er det alt alt for lite. Når du trener trenger kroppen masse næring, hvis ikke bryter du den bare ned. Dette er så vidt nok til to små mellommåltider i mine øyne.
      Fint at du spiser sunt, men du må også passe på at du får i deg nok.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg