Change Lingerie // Britney Spears undertøyskolleksjon

Heihei, alle fine ♥ I dag har jeg spenndende og ekslusive nyheter til dere! Jeg skal nemlig være med på noe jeg har gledet meg lenge å skrive til dere om.

Britney Spears kommer til Norge nå på fredag. Hun kommer i forbindelse med lanseringen av den nye undertøyskolleksjonen sin i samarbeid med Change Lingerie. Change ønsker henne velkommen i Oslo og arrangerer lanserings-eventet hennes. Grunnen til at jeg deler disse nyhetene er at jeg har vært så heldig og blitt kontaktet av Change i forbindelse med dette. De lurte på om jeg ville være med på lanseringen og stå ansvarlig for avdukingen av varene til den nye Britney Spears kolleksjonen. Det vil si at jeg skal knyte opp sløyfen og trekke for gardinene i min nærmeste Change butikk. Det takket jeg selvfølgelig ja til!

Dette skjer kl. 15.00, fredag 26. september på Change Lingerie på Åsane Storsenter så det er bare til å komme innom!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg