Vinneren av konkuransen

Hei og god kveld dere! Nå er junkyardkonkuransen hvor dere kunne vinne et gavekort på siden for 1500kr avsluttet, og den heldige vinneren er Melissa! Hun linket dette klesplagget i kommentaren sin, og jeg må si meg helt enig i at det er virkelig noe jeg også ville hatt i garderoben. Da sier jeg bare gratulerer så mye, Melissa! Jeg har sendt deg en mail nå 🙂

Ellers håper jeg alle har hatt en fin tirsdag! Min har bestått av slitsom skole fra åtte til halv fire, noe som ikke var så digg. Men så møtte jeg kjæresten rett etter og dro til pappa for å spise middag og det var godt da jeg var super sulten i dag og. Resten av dagen vår har gått til å ligge på sengen, se Prison Break og drikke smoothie. Utrolig deilig å slappe av i dag ettersom gårsdagen var ganske hektisk. Nå skal jeg vaske bort sminken og gjøre meg klar til en forhåpentligvis tidlig kveld, hahah kan jo prøve. 

Hva har dere gjort på i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg