Er blitt et barn igjen

God lørdagsmorgen alle sammen! I dag våknet vi opp til dårlig vær i Bergen. Tobias dro for å spille en kamp for en stund siden og nå skal jeg dusje og litt sånn før vi møtes igjen senere. Senere blir det i hvertfall Liverpool kamp på tven så får vi se hva vi finner på etterpå.

I går kveld var det litt Idol og nachos hos pappa før Tobias og jeg dro ut med Miguel, Karoline, og Marius. Alt var gøy helt til jeg klarte å snuble i en kjetting og tryne så kraftig da vi fikk dårlig tid og skulle løpe til bussen, så i dag klarer jeg verken å tygge eller gjespe uten at det verker i kinnbeinet. Det ser ut til at jeg må på en ufrvillig diet med flytende mat til det blir bedre. Føler meg litt som et barn igjen med blåmerker og oppskrapte bein, hahhah. Oi, er sykt sen med å stelle meg i dag, men alt går jo så treigt når jeg halter og har en hånd som såvidt fungerer, haha helt utrolig. 

Hva skal dere i dag?

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg