Sånn var min helg

God kveld alle! Er skikkelig pratesyk nå så tenker å fortelle dere litt om helgen min før jeg legger meg. Dagen i går begynte med en tur på IKEA med mamma og noen slektninger. Tenker å ha oppdatert romvideo snart, så fikk kjøpt inn en del ting til rommet 🙂 Senere på dagen møtte jeg Tobias og vi dro etterhvert hjem til han og så Liverpool – Aston Villa, som endte dårlig for oss. Blir på en måte tvingt til å holde med Liverpool når både pappa og kjæresten dedikerer livet sitt til dem. Er alltid kjipt når de taper for da blir begge i dårlig humør 🙁 Jeg fikk snudd Tobias sitt humør ganske kjapt da heldigivs. Om kvelden var vi alene en stund og lagde skillingsboller til lillesøsteren, storesøsteren og kjæresten hennes kom hjem. Var en morsom prosess og i tillegg ble de veldig fine! Stolt <33 Jeg blir egentlig super fort trøtt om kvelden, noe som er dødsirriterende av og til, menmen. Klarte å holde meg våken med han til tretiden og det var veldig kos.

Oi det ble mye å skrive om lørdagen, hahha. Når det gjelder dagen i dag, våknet vi i titiden og satt inne hele formiddagen. Vi så på Prison Break og spiste gårsdagens hjemmelagde skillingsboller. Jeg dro hjem i firetiden for å gjøre meg klar for kinodate med Birgitte, og jeg fikk helt sjokk da jeg kom ut. Rett og slett sommerstemning. Solte meg på busstoppet og kokte nesten ihjel på veien hjem. Sykt. Men nå har jeg i hvertfall vært på kino og sett The Maze Runner med Birgitte. Husker vi elsket den boken i 9. klasse. Vi var helt besatt av trilogien, så det var utrolig gøy å endelig få sett den første filmen. Guuud så syk og spennende historie, anbefaler alle å se eller lese den!

 

Øverst ser dere stemningen de siste minuttene av kampen og de fantastiske skillingsbollene våre. Nede er dagens anntrekk. Topp fra Bikbik. Veske fra Stradivarius. Klokke fra Marc Jacobs. Bukse fra Sheinside, direktelink HER.

Glemte forresten å skrive hvor genseren i forrige innlegg er fra, men nå har det dukket opp en link under bildene til dere.

Hvordan var deres helg?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg