Ny favoritt

Jeg må ha gått tom for Benefit They’re Real maskaraen min for flere uker siden, for på slutten da jeg brukte den hadde jeg såvidt vipper i det hele tatt. Så da tenkte jeg det var på tide med en ny. Jeg prøvde en jeg ikke hadde prøvd før og ble så utrolig fornøyd at jeg følte det var helt nødvendig å dele den med dere. Jeg har egentlig veldig korte øyenvipper til vanlig, men Maybelline sin Colossal Go Extreme fikk dem faktisk til å se lange ut! Noe jeg aldri har opplevd før, haha. Jeg som hadde tenkt å ta nye vippeextensions snart. Tror ikke jeg orker alikavel, siden jeg er så fornøyd med denne. Og dette er ikke sponset eller noe, jeg bare virkelig elsker den og ville anbefale den til dere ♥

FØR

ETTER:

Dette er sykt resultat for å være meg, haha. Har dere prøvd den? Hva er favorittmaskaraen deres?

14 kommentarer

Siste innlegg