Spørsmål og svar #70

Hvor har du kjøpt den genseren du har på deg på bildet i sidemenyen?
Åå det er en av favorittgenserene mine. Den kjøpte jeg på Pimkie da jeg var i Gran Canaria.

Føler du deg helt bra nå etter operasjonen?
Ja, det eneste er at nesen fortsatt er øm og litt hoven. Så det vil si at det gjør vondt å rynke nesen eller hvis jeg dunker litt borti den. Hevelsen går ned usymetrisk, så tykkelsen er litt forskjellig på hver side av nesen, haha. Men den blir finere uke for uke. 

Er det lenge siden du kjøpte den svarte vesken din fra HM?
Nei, rundt to uker siden kan jeg tenke meg.

Hva heter du på Twitter?
Der heter jeg noe så kult som Leandraxo. Jeg er ganske aktiv så følg meg gjerne. 

Når skal du legge ut før- og etterbilde av nesen din?
Nesen er jo som sagt ikke helt ferdig før rundt februar. Nesekiurgen min tar de siste etterbildene da, så da skal dere få se dem så snart han sender de til meg. Men et innlegg om min opplevelse med operasjonen kan bli stelt i stand snart hvis noen ønsker det? 

Hvor er den brune vesken din fra?
Den er fra Stradivarius. 

Hvor er pulten din fra?
Den er fra Living.


Kan du ha ny romvideo?
Ja, må prøve å få til en oppdatert romvideo igjen snart.

Hvilken størrelse har du i klærne du bestilte fra Junkyard?
Alle plaggene er i M og skoene er i størrelse 39. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte jakkene i S for de var litt for store.

5 kommentarer
    1. Ja vær så snill lag et innlegg med din opplevelse i forhold til operasjonen♥ værsåværsåværsåsnill

    2. Ja takk!!😍de vil jeg. Har utrolig lyst å høre om en slik opplevelse i og med at jeg har lyst å ta en operasjon selv med nesen min. Evt om du synst de va verdt de og hvor mye de kostet osv

    3. hvilken vgs går du på?
      har du fått deg nye venner i klassen din? isåfall hva heter de?

    4. Har du null kontakt med Emilie?
      Har du alltid hatt naturlig stor rumpe, eller er den bare trent?
      Hvor møtte du kjæresten din?
      Bruker du masse penger på klær i måneden?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg