Følg meg på weheartit

 

Jeg har alltid elsket weheartit, men nå i det siste har jeg begynte å bruke det mye mer enn før. Jeg har appen på mobilen, så jeg pleier å sitte å bla gjennom den hvis jeg venter på noen eller kjeder meg. Jeg tror det har blitt min nye favorittapp, så jeg anbefaler alle å laste den ned. På min profil finner dere to collections. En av mine egne bilder (my pictures) og en av fine bilder jeg finner rundt omkring (other pictures). Over ser dere noen av bildene fra sistnevnte kolleksjon. Håper dere vil følge meg her: @Leavalencia

6 kommentarer
    1. Elsker weheartit og bruker det så og si hver eneste dag!
      Har du noen tips til en fin og billig høstjakke?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg