Update

I dag var jeg på min første kontrolltime med nesekirurgen min og alt er som det skal heldigvis! Er fortsatt øm og hoven men nesen vil endre seg ganske mye i løpet av de neste månedene så derfor kommer ikke før- og etterbilder helt enda. Det er nemlig nå i begynnelsen nesen ser værst ut. Nesekirurgi er ingen hokus pokus og man må virkelig være tolmodig altså. Det er en ubehagelig prosess både fysisk og psyisk, det kan jeg love dere. 

Neste på listen i dag var å hente noen deler til den nye sengen min som nå er ferdigmontert og står så fint på rommet. Elsker den ♥ Etter det dro jeg ut og skaffet meg en skolepc, og det ble en nydelig Macbook Air. Da jeg kom hjem, ryddet og pyntet jeg hele rommet, så nå sitter jeg og slapper av før tacofredag med Idol og familiekos.

God helg!

13 kommentarer
    1. Hei Leandra! Jeg skal konfirmere meg i morgen, og holder på å lage en tale som jeg skal holde under feiringen etterpå. Jeg bare lurte på om du holdt tale i din konfirmasjon? isåfall, har du noen tips til hva man kan snakke om?

    2. Du har så utrolig fint rom! elsker det<3
      God helg til deg og, Lea og lykke til videre med nesen din 🙂

    3. høres ut som en kjempekoselig kveld! Ser at du har begynt å vise reklame for bunnpris.. den var rimelig stygg, og ødela noe av inntrykke når jeg kom inn på bloggen. just sayin

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg