Første skoledag

I dag var første skoledag, men pga streiken var vi der bare i sånn 45min for å få litt info før de slapp oss fri igjen. Jeg var så heldig og kom i klasse med mine to beste venner i hele verden Matias og Solfrid ♥ Har aldri gått på skole med Solfrid før engang så det var utrolig gøy. Victoria skal gå første året om igjen og havnet også i min klasse, pluss en del andre venner jeg også gleder meg til å gå i klasse med. Også blir det seff gøy å bli kjent med litt nye og. Er spent på hvordan dette skoleåret blir, tror ikke det blir så aller værst jeg. Her er et bilde av hvordan jeg ser ut for tiden. Hevelsen og blåmerkene begynner å forsvinne nå og jeg ser dønn helt fantastisk ut i forhold til for et par dager siden, men ser fremdeles ut som jeg har blitt mishandlet. Dere kan få se værre bilder snart hvis dere vil, haha.

Forresten så kan dere stemme på meg i Nordic Blog awards! Dere ser linken i sidemenyen, og jeg hadde blitt utrolig glad hvis dere hadde tatt dere tid til det. Tusen takk på forhånd!  

29 kommentarer
    1. God bedring 🙂 Ha en fin mandags ettermiddag. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. Heei, så deg så vidt på skolen idag men var synd ikke klassen møttes… er sykt nyskjerrig på hvordan den blir :S 🙂 Ja dette er samme malin som kommenterte det andre innlegget hehe <3

    3. Heii!
      Jeg hadde min første skoledag i 8. I dag, ikke like stort, men jaja..:D
      Håper du føler deg bedre og gleder meg til å se hvordan det blir når du tar den av!! God bedring<3<3
      Men du jeg lurte på om du kanskje kunne legge ut et bilde av deg og Tobias, eller flere bilder da:D
      Håper du har det bra!:)<3<3<3<3

    4. Du kan jo kanskje lage et innlegg hvor du tar et bilde hverdag eller annenhver dag også poster alle bildene i et innlegg, så ser man fremgangen 🙂

    5. Uff da, flere bilder ja 😀 Nesten litt interessant å se hvordan det ser ut ^^

    6. Jeg er veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig frustrert.

    7. Hvorfor skal hun gå første år om igjen? du må ikke svare hvis det er noe personlig altså, just curious 🙂 Heldig som kom ikke klasse med så mange kjente, Håper du føler deg bedre!

    8. hun går ikke første år om igjen? hun kommer jo fra ungdomsskolen (ble ferdig med tiende nå liksom)

    9. Hei 🙂
      Skal til Stefan Emmes neste torsdag og operere nesen selv. Tok du operasjonen i lokalbedøvelse og hvordan var det? Tampongene, var de vonde og ta ut?

    10. “Victoria skal gå første året om igjen og havnet også i min klasse”
      tror hun mente det…..

    11. m.m: jeg tok den i lokalbedøvelse, men IKKE gjør det. Det er helt forferdelig. Ta heller full narkose. Tampongene var ikke vond å ta ut.

    12. wææ.. hvordan forferdelig? Jeg har bestilt og betalt og det er i lokalbedøvelse :/ gjorde det vondt eller var det forferdelig fordi du var våken og kunne høre og se hva som ble gjort?

    13. m.m: når d gjorde vondt spurte jeg om mer bedøvelse. d var bare èn gang, men trengte en del påfyll av likegyldighetsdprøyten fordi jeg syns d var ekkelt og ble litt for våken et par ganger men de gir deg alltid d du trenger med en gang! unnskyld at jeg skremte deg, men jeg har ubehagelige minner om hva de gjorde med meg da jeg lå der. alt har gått helt bra med meg så langt!

    14. Det går fint, får bare krysse fingrene jeg blir helt vekk av bedøvelsen, hehe. Så godt å høre alt har gått fint med deg 🙂 gleder meg til å få det overstått, så det får bare gå som det går :p

    15. m.m: jaa masse lykke til! d kan være din operasjon ikke er like ille som min, siden jeg måtte meisle og d er d som er d værste. hva er d du skal fikse på i operasjonen?

    16. Meisle?
      Jeg skal fjerne en hump på skilleveggen og brusken han fjerner der skal han bruke på siden sv nesen for å gjøre den litt bredere for nesen min er så smal at neseborene “kollapser” når jeg trekker pusten inn :p så skal bli godt å bli ferdig!!

    17. Kan du lage en videoblogg om neseopperasjoen din? hvorfor du gjorde det? før og etter bilder? din opplevelse med dette og bare vise noen bilder fra det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg