Nye klær fra Sheinside

Jeg var så spent på denne pakken med klær fra Sheinside at jeg faktisk gikk til postkontoret for å hente dem med gips og blåveiser i ansiktet. Jeg skal jo holde meg mest mulig i ro for å unngå blødninger osv etter operasjonen så jeg ble jo kjørt, og Tobias var med meg, så etter litt fnising fra vår side og litt stirring fra folk rundt gikk det helt fint. I morgen må jeg jo på skolen og vise meg forran det nye trinnet mitt i denne tilstanden. Vi stille opp første dagen selvom det er streik, ellers mister vi skoleplassen. Litt kjipt, men jeg kommer nok til å se tilbake og le av det snart. Får endelig gipsen av på onsdag og skal på min første kontroll-time med Dr. Emmes på fredag. Er så spent, dere aner ikke! Men tilbake til klærne – Jeg ble superfornøyd med alle plaggene som alltid, bare se på dem:

1. HER
2. HER
3. HER
4. HER 

8 kommentarer

Siste innlegg