Drømmesommer

Dette har desidert vært den beste sommerenferien. Uten tvil tusen ganger bedre enn i fjor og alle årene før det. Føler ikke at en eneste dag har vært bortkastet og alt har egentlig bare vært god stemning og perfekt timing –  jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har skapt minner for livet, blitt brun, fit, fått kjæreste, tatt neseoperasjon, vært på en fantastisk ferie, hatt så og si null drama og kost meg med verdens beste venner og familie som jeg elsker. Jeg går ut av sommeren 2014 uten en eneste bekymring og gleder meg masse til tiden fremover. Ifjor og begynnelsen av i år var en bergodalbane for meg, men nå har alt ordnet seg og falt på plass slik jeg har ønsket. Jeg aner ikke når jeg kom inn i denne positive sirkelen men jeg har ingen planer om å endre på den. Så lenger man tenker positivt så blir livet helt magisk, dere ♥

7 kommentarer

Siste innlegg