10 funfacts om meg

♥ Leaduvet har nesten blitt mitt andre navn, haha. Jeg blir jo selvfølgelig kalt det sånn halvveis på tull eller hvis noen vil erte meg litt, men det er litt tidig at et dumt bloggnavn jeg lagde i 6. klasse skulle bli så mye brukt så mange år senere.

♥ Jeg har så og si aldri mensensmerter eller humørsvingninger. Og ja, jeg vet jeg er utrolig heldig pga dette. Jeg er stortsett alltid i godt humør rundt andre. Mine nærmeste merker i hvertfall fort hvis det er noe som plager meg.

♥ Jeg har møtt Audun fra Paradise. Pappa samarbeidet med han gjennom jobben så arrangerte han et møte til oss. Tok med meg Victoria, Caroline og Camilla og det var sykt kleint og tidig, haha.

♥ Rommet mitt må være ryddig hele tiden. Takler ikke at noe er rotete og det er glemmesak at jeg legger meg hvis det ligger så mye som en sokk på gulvet.

♥ Jeg elsker å bli kysset i pannen. Det får meg til å føle meg satt pris på og det er jo så herlig. Suss på andre steder man vanligvis ikke tenker over som ryggen og hendene er også noe av det beste jeg vet.

♥ Aaron og jeg har et sykt bra søskenforhold. Jeg er veldig takknemlig for at min bror på 11 år og jeg dønn aldri krangler. Vi holder lett på hemmelighetene til hverandre og har det egentlig bare gøy sammen.

♥ Jeg er en person som ler mye. Av filmer, bilder, meg selv, andre… Det har jeg nok fra mamma for hun er enda værre enn meg. I dette øyeblikket sitter hun og og ler høyt av Two and a Half Men. Dere skulle dønn hørt henne, haha.

♥ Jeg er egentlig skambleik. Det er vanskelig å tro, men hvis du ser på bilder fra et par år siden er huden min så hvit at det ikke er morsomt en gang. Jeg er kanskje over gjennomsnittlig opptatt av brunfargen min og har brukt veldig mye (konfe)penger og tid på å bygge den opp.

♥ Jeg elsker å skrive. Jeg vet at jeg ikke er noen ekspert og jeg liker heller ikke å skrive langt, men jeg bruker alltid veldig lang tid på det jeg skriver. Tentamene mine var som oftest ikke lengre enn 2-3 sider, men det var ikke mer enn det som skulle til for å få toppkarakterer norsk og engelsk.

♥ Jeg er veldig klumsete. Dere aner ikke hvor lei mamma er av at jeg raser ned, ødelegger, knuser og mister alt jeg tar i.

9 kommentarer
    1. åå, du er heldig som møtte Audun! Men hvordan var han som person? Var han like cocky som han fremstilles på tv?

    2. Haha mange morsomte fakta om deg! Jeg er også skambleik! Men jeg gjør ikke noe med det.. Men burde vel det! Er jo såå kjedelig å være bleik hele året 😛 ha en super dag!

    3. jeg er også sykt blek, og lurte på om du hadde noen tips til hva som fungerer for å bli fort brun?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg