En regnfull sommerdag

Vi måtte stå opp tidlig (det vil si kl.10) hos Tobias i dag siden de skulle avgårde på hytten, så da grep jeg sjansen til å få noe ut av dagen før klokken ble for mye igjen. Så nå sitter jeg nydusjet og sulten i koseklær etter en treningsøkt med mamma på Fitness. Jogging, mage- og rumpetrening ble etterfulgt av en tur på Living hvor vi så på ny seng til meg som egentlig var en bursdagsgave fra mamma. Jeg har bursdag i februar, men vi har ikke funnet en perfekt seng før i dag faktisk. Så den skal komme på mandag og det gleder jeg meg til! Den jeg har nå er så lav og altfor myk, så det blir godt å bli kvitt den.

Det er faktisk en utrolig god følelse å sitte seg i sofakroken etter man har vært ute og bevegd på seg, istedenfor å sitte inne å rotne hele dagen. Nå tenner vi lys, lager varme rundstykker og koker egg til lunsj. Etterpå har jeg planer om å bli inne og bare slappe helt av. Er det noen som vet om en bra film på Netflix? Har sett mangen filmer i det siste, men det finnes jo så mange gode jeg ikke har sett enda, så hvis dere vet om noen jeg bare se, skrik ut.

14 kommentarer
    1. Forrest Gump er en utrolig bra film! Og white chicks er en veldig morsom film 😀

    2. Om du vil se en virkelig bra og spennende film så bør du sjekke ut “Law abiding citizen” den er ute på Netflix og er virkelig verdt å se!

    3. Du har så utrolig fin kropp! Nå som det kanskje er lite å blogge om på bloggfronten, lurte jeg på om du kunne ha lagt ut treningsprogrammet som du følger, og gi tips til hvordan å få best mulig resultat og mest effektivt resultat?:) Forresten, digger bloggen din! Du er en utrolig stor & god inspirasjon❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg