The end of summer

Oi, nå er det ikke så veldig lenge igjen av sommerferien 2014. Gleder meg egentlig veldig til å begynne på vgs men håper alikavel på storstreik da. Sier ikke nei til en ekstra lang sommerferie når vennene mine kommer hjem. Akkuratt nå er nemlig alle mine beste venner bortreist – Solfrid, Caroline, Matias, Birgitte, Camilla, Marte, Victoria. Dønn alle på en gang, haha. Heldigvis er Tobias hjemme da, jeg har praktisk talt bodd hos han i det siste og det har vært veldig koselig. Nå har jeg komt hjem, men skal ut å spise med familien hans i kveld. Først skal jeg ha meg en treningsøkt. Ha en fin tirsdag alle sammen! Edit: mente onsdag selvfølgelig, haha, er ikke lett å holde styr på dagene i sommerferien. Og Matias var forresten hjemme, så nå stikker vi opp Stolzen i stedenfor at jeg drar på Fitness, haha hade.

10 kommentarer

Siste innlegg