Perf uke

Merker at bloggen blir lagt helt på hyllen nå i sommerferien og beklager for det. Tingen er at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å sitte meg ned med dataen før nå. Og i motsetning til en ekte blogger har jeg verken giddet å fikse håret eller sminke meg i det siste som dere kan se på bildene under. Det er nok bare en periode og jeg lover å komme sterkere tilbake snart.

Vi kan ta en kjapp oppsummering siden forrige innlegg da. Hytteturen på Askøy var utrolig bra. Vi stod på vannski, fisket, satt på bananbåt, padlet, snek oss ut om natten, grillet, spilte bordspill, så på Tour de France, solte oss osv. Fire dager jeg kommer til å savne ♥ 
  Nå har jeg akkurat komt hjem fra Solfrid hvor meg og Camilla sov fra i går til i dag. I gårkveld etter vi hadde badet og solt oss, spiste vi mye digg og så på TItanic til klokken fire om natten. Bare fem timer senere stod vi opp for å ta bussen ut til noen venner av Solfrid hvor vi har tilbringt dagen i dag. Per sin far eier en øy, så da dro vi ut på den. Det var Solfrid, Camilla, Lena, Per og Adrian og meg. Kjente de sånn halveis fra før men var utrolig koselig å være med dem i virkeligheten for første gang. Var umulig å få fred da. Ble kastet uti vannet minst ti ganger, dyttet ned fra klipper og fikk en krabbe på magen mens jeg sov, haha, men var en bra dag dette og.

Her er litt bilder jeg tok i gårkveld med speilrefeksen.

Håper alle har hatt en fin uke, dette har definitivt vært den beste så langt denne sommerferien for meg ♥ Nå skal jeg dusje av meg saltvannet og slappe av før jeg legger meg i nyvasket sengetøy. I natt skal jeg sove masse for første gang på en stund.

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg