Sommertider

Åå, det er så fint og varmt i Bergen for tiden. Jeg har tilbringt hver dag med gode folk og jeg vil som sagt at ferien skal vare for alltid, haha ♥ I dag stod jeg opp halv åtte fordi jeg hadde time til nye vippeextensions. Ble superfornøyd og merker at jeg har savnet det masse! I kveld drar jeg ut på hytten vår på Askøy med familien på pappa sin side + Tobias. Vi blir der helt til torsdag og jeg vet at vi skal finne på masse gøy så jeg gleder meg veldig. Håper alle andre også koser seg og nyter varmen.

Meg, Marte og Caroline på fredag 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg så deg på Askøy. Jeg bor i hytten nedenfor dere den røde hytten ned bakken.
      Du og en gutt svømte bort på kaien vår.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg