De to siste ukene

Nå er jeg hjemme fra Gran Canaria og har hatt to fantstiske uker med veldig gode folk. Deilig å være hjemme men er litt trist at ferien vi hadde gledet oss til så lenge nå er over. Den siste uken gikk altfor kjapt, og det var sykt uvant å legge seg alene på et stille rom i natt etter å ha sovet på samme rom som Cecilie, Natalie og Vilde i to uker. Kjipt å våkne alene av seg selv i stedenfor å bli vekket av lyset som svidde i øynene hver gang Cecilie trakk for gardinene om morgenen. Siden jeg ikke fikk blogget så ofte der nede, har jeg masse bilder jeg vil vise dere. Nå er jeg tilbake på bloggen i hvertfall. Har savnet å skrive til dere ♥


Natalie, meg, Vilde, Eline og Cecilie ♥ Vi reiste også med moren til Cecilie, faren til Natalie, Elias og Sofie som er babyene deres, faren til Eline og Vilde og selvfølgelig Aaron og pappa.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg