Nyter ferien

Sorry at jeg ikke har blogget på en stund men de siste dagene har jeg virkelig nøte ferien max selvom jeg har blitt litt forkjølet. Stortsett hver dag har vært forskjellig og koselig sammen med venner, og jeg får ikke sagt nok hvor mye jeg elsker sommerferien. Alt er så lyst og fint og føler rett og slett at Åsane er fylt med god stemning overalt. Kan dette vare for alltid? I dag har jeg tilbringt formiddagen hos Caroline og vi har egentlig bare tatt det rolig og solt oss på terassen hennes. Pappa kom innom med frukt til oss som vi levde på, også lånte jeg dusjen hennes og en kjole og gjorde meg klar til bursdagsbesøket til Natalie og Ida som jeg akkurat har komt hjem fra nå. Sykt mye god mat og søte mennesker. Tenkte å vise dere bilder jeg tok med iPhonen i dag.


Carolinus og meg


Kjolen er Caroline sin og hun har kjøpt den i Frankriket


Malin, Natalie, meg, Carla, Mathilde og Lea, disse er så herlig 


De vakre bursdagsbarna Natalie og Ida


Hahah, se så skjønne

Har dere hatt en fin sommerferie så langt?

11 kommentarer
    1. For en nydelig blogg du har! Så langt har ferien min vært utrolig fin. Skal nyte den siste mnd før jeg drar i militæret 🙂
      Kommer nok forresten til å bli fast leser hos deg!

    2. Du har utrolig fin kropp, men jeg syntes det virker som om du har blitt litt vel kroppsfiksert? Jeg savner videoene dine, for du er utrolig flink til å snakke og har helt klart et talent der 🙂 Det er selvfølgelig utrolig fint at du er fornøyd med kroppen din (det har du all grunn til) men jeg må si jeg savner de videoene dine veldig mye hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg