Sunday isn’t funday

Herlighet for en kjedelig søndag. Våknet opp med Camilla og Birgitte hjemme hos meg i dag. Etterhvert stakk Birgitte, så da var det bare Camilla og meg igjen. Vi har egentlig sittet på rommet klar for å gå ut i hele dag. Men planene våre har bare blitt utsatt og utsatt så nå skal vi en liten tur på stranden, Grønnskjæret med noen venner i 6-tiden. Men foreløpig sitter vi her og venter på at Caroline skal komme hjem fra konfirmasjonen til Marte 99eren vår som blir voksen i dag, åe ♥

Her er et bilde av oss da vi badet på torsdag ♥ Det var veldig gøy og litt kaldt. Håper alle har en fin søndagskveld!

5 kommentarer
    1. Hei Leandra! Dette er ikke ment som noe vondt altså, men pleier du å slite med vonde bein? Jeg så på bildet at anklene dine er en smule overproposjonert( kan såklart bare være bildet). Jeg har hatt samme problem, og da fikk jeg spesiallaget såler på sportsbutikk:) det er noen som er født med det, og kan bli et verre problem blandt ungdom som ofte bruker converse, og andre “dårlige” sko:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg