#Theotherwoman

Birgitte, Caroline, Victoria og jeg stresset såå sinnsykt med å komme oss til kinoen fordi vi trodde vi hadde dårlig tid. Det var så ille at jeg klarte å sitte baconchipsen min i vasken på do som da slår seg på automatisk, hahah, rett etter åpnet jeg døren til en som hadde glemt å låse når hun satt på do, herlighet, har det skjedd med dere før? Vet ikke hvem det kan være flauest for jeg. Jaja, jeg fikk ny baconchips så løp vi til han som tar i mot billettene. Han kunne ikke ta de i mot for det viste seg at filmen begynte halv 9, og ikke 8, hahah, så da var all stressingen uten grunn, menmen, da hadde vi plutselig god tid.

Når det kommer til filmen så var den dødsbra og kreativ. Mange situasjoner vi kjente oss igjen i, og mange urealistiske situasjoner vi ikke kjente oss igjen i, men utrolig morsom var den i hvertfall!


Caroline, meg, Birgitte, Victoria

Har dere lyst til å se The Other Woman?

8 kommentarer
    1. Så fin blogg du har !❤
      Hadde satt pris på om du kunne sjekket ut min blogg !❤
      Ha en fin dag videre !❤ Klem ❤

    2. Hvordan fikk du egentlig med deg longboardet hjem fra usa? hadde du det som håndbagasje eller la du det oppi kofferten?

    3. Demi Lovato kommer mest sannsynling til Norge til høsten, skal du dra på konsert da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg